Selasa, 31 Disember 2013

Tutup buku 2013..buka buku 2014...

wah...sungguh cepat masa berlalu....dah ari terakhir pada thn 2013...
Alhamdulillah dipanjangkan usia bertemu dgn thn 2014....
Bersyukur sangat kesemua azam thn 2013 telah pun aku tunaikan..
nak tau azam apa???
jom kita tengok balik apa ek...


# AZAM TAHUN 2O13 #

sebenarnya dah tak tau nak ckp azam per thun nie coz terlalu teruja dgn adanya rumah sendri...

apapun aku mengharapkan pd tahun nie

@ membesarkan zakhwan, zikri n zarif dgn penuh kasih syg

@ dpt happykan org2 tersayang

@ mom n dad dpt beli hp baru

n last skali

@ nak tambah aset lagi dlm hidup...emmm insyaallah taget nak beli moto lak...


Alhamdulillah...smuanya tertunai.....
so...azam bagi tahun 2014 nie apa la pulak ek??

#AZAM TAHUN 2014 #

@ mestilah membesar hero2ku itu...

@Insyaallah nak tambah aset lagi tapi tak terpk lagi nak tambah apa..yg pasti mesti tambah aset la...

@ rasenya tahun 2014 nie nak holiday la ngn family sendri...kemana tak pasti lagi yg pasti mesti g holiday la..huhuhu

tu je la kut yg terpk wak masa nie coz xder pun nak hajatkan benda yg besar2...pada aku cukup la aku dapat membesarkan hero2 tu dgn penuh kasih syg dan adil pada mereka semua...
Insyaallah mummy lakukan yang terbaik utk korang semua....


BISMILAHHIRRAHMANIRAHIM...

YA ALLAH YA TUHANKU...AKU MOHON PADAMU AGAR PADA TAHUN INI ENGKAU TABAHKAN HATIKU MENGHADAPI DUGAAN DAN RINTANGAN YG ENGKAU BERIKAN DAN AKAN BERIKAN...KUATKAN HATI KU DALAM MENERUSKAN HIDUP INI....TEGUHKAN LA IKATAN KASIH SAYANG KAMI SUAMI ISTERI, ANAK2 KAMI, KELUARGA KAMI DAN ENGKAU TUNJUKKANLAH KAMI KE JALAN YG BENAR....AMIN YA RABBAL ALAMIN....

selamat tinggal
 
sesungguhnya terlalu byk kenangan pahit dan manis utk ku kenang sepanjang thn 2013...Insyaallah dgn adanya pengalaman tersebut dapat mematangkan fikiran ku ini utk masa hadapan
 
 
aku mengharap sinaran yang terang bagi family ku ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan