Selasa, 6 Disember 2011

***05/12/2011***

akhirnya smpai jugak tarikh 05/12/2011....alhamdulillah aku d panjangkan umur lagi....
genap ler usia ku ketika ini 24tahun....amin....
ramai kekawan wish kat pesbok ada juga yg msj....
tq pada semua yg doakan aku yg terbaik tu...
ada jugak yg berdoa spya ada bby lagi...amin...
kalau ada rezeki mmg aku nak lagi sorang bby...
nak bby gurlz lak...amin....
pastu aku nak bersara dah dalam dunia mengandung dan d kandungi nie...
daddy mcm mn ada setuju????
pada masa nie daddy ok jer n plan kitaorg nak dua jer
sorg lelaki n sorg pempuan....amin....
target tahun depan nie...hu...cepat kan???hehehe
senang skali jalan besarkan mereka...amin....mudah mudahan....dgn rezekiNyer....
apa lagi yg aku harapkan pada usia 24 nie?????
rumah?????
yer aku impikan umah sendri la....
kalau nak bertambah ahli keluarga pun mesti nak umah yg selesa utk my family kan...
so umah adalah aset terpenting....daddy????tunggu apa lagi usahakan la utk mummy n anak-anak???
wa...kelas gitu guna perkataan anak2....
aku bangga jugak pada umur 23 tahun dah ada ank sorg
kata la ada rezeki lak 24 ada anak 2 org lak...
wa...kelas gitu...amin....
lagi apa yg mau????
nie wajib la...mau family hidup bahagia hingga akhir hayat...amin...
nnt aku list kat bwh nie apa yg aku mau usia 24tahun nie dari yg paling penting....

jeng jejeng......
  • Keluarga bahagia n happy sentiasa
  • Rumah idaman
  • Anak pempuan yg comel gitu sbb afif nak kawan
****nie ler target umur 24TAHUN****
YA ALLAH AKU MOHON PADAMU MAKBULKAN LAH SETIAP KEINGINAN AKU INI ANDAI ITU YG TERBAIK UTK HIDUPKU...AMIN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan