Khamis, 15 Disember 2011

mCm Tak PerCAyA JeR****

semalam bersamaan 14/12/2011 aku bawa afif gi check up coz die tak chat
n aku pun trus la check up aku skali....
macam tak percaya jer aku mengandung 2 bulan sudah...hehehehe
pecaya atau tidak semua kurniaan Allah so...bila dah terbukti dgn scan aku percaya...
lagi terkejut dibuatnya apabila dlm rahim aku mengandungi 2 kantung....
kata doc tu menunjukkan kembar....
tapi doc pun tidak la memberi 100% pecaya kembar tu
sebab satu kantung tu besar dan mengandungi dan lagi satu kecik n tak nampak
so....Doc Kamaliah pun bagi tarikh iaitu pada 14/01/2012 utk dtg scan skali lagi utk dapatkan kepastian...
yg doc blh ckp semalam,kandungan aku kali nie kecik...
apapun aku doakan semuga semuanya selamat....
kata org kalau bby kecik skit kemungkinan bby girl...
aku memang mengharapkan bby girl pun....
takper la apapun kita tunggu smpai tarikh n scan nnt baru tau...
nak buat tekaan pun tak blh nnt jadi mcm afif dulu tinggal 1 jer...
Bersyukurlah...Allah telah memberi rezeki tak terhingga dah...
apa org kata???kata la sebab aku tau setia rezeki yg Allah bagi itu mesti ada lagi rezeki iringan die...
aku berdoa semuga semuanya selamat....amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan