Rabu, 18 Januari 2012

14/01/2012 = 12 Minggu

Alhamdulillah.....dah masuk 12 minggu dah tanpa disedari...sungguh cepat masa berlalu....
amin..semuanyer sihat.....
14/01/2012 baru nie ada check up dgn klinik mediviron bersama Doc Kamaliah....untuk kepastian twin or not....
alhamdulillah ku panjangkan kesyukuran ke Illahi....
aku disahkan mengandung baby kembar....
tapi yang tak best didengarnyer aku kena gi check up bulanan di hospital, tak blh buat check up kat klinik biasa...
kata doc, bby kembar nie byk ragamnya....
mcm2 blh berlaku...aku doakan semuanya selamat la....
minggu dpan aku mengambil tarikh bersamaan 25/01/2012 untuk membuat check up seterusnya and hospital yang menjadi pilihan Hospital Ampang....ingat nak g HUKM tapi aku tak biasa lak....perasaan takut terhadap HUKM tu ada tapi tak tau kenapa...
takper la aku g Hospital Ampang lagi pun servis die semua ok kat sana...aku suka cara nurse n doc2 kat sana melayan peramah n terperinci....mungkin juga aku dah jatuh hati kat Hospital Ampang kan...tu pujian berlambak aku bagi....takper la apapun...janji aku selamat n bby bby kat dlm nie selamat....
amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan