Rabu, 15 Februari 2012

:: macam2 dugaan bulan nie ::

Ya Allah tabahkan la hati hambaMu ini....
awal bulan nie ingat nak g holiday la ngn family...
plan punye plan mcm2 tmpat nak g tapi pk pasal bajet lak tak jadi la...
so ingat nak g dekat2 jer....
lain yg dirancang lain yang menjadi...
Afif Zakhwan dilanda demam, cerit berit, muntah2....sabor je la...
hampir seminggu afif berkeadaan mcm tu....
cuti yang aku ambik duk umah jer la...
baik afif demam lak...aku lak yg berjangkit....
tak pasai2 kena thn wad kejap....
doc nak than lame2 tak guna jgk takder ubat pun blh diberi...
so dpt mc duk rehat kat umah jer la...
pas aku baik suami tercinta lak dilanggar org......
takder la teruk tapi sakit jugak la kan kalau dah jatuh tu...
mcm2 berlaku...apapun aku doakan yg terbaik utk family aku....
semuga semuanya shat sediakala n dapat bersuka ria bersama semula....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan